چرا گروه صنعتی پاردیک وین؟

pardicwin-pardic prouducer of upvc and aluminium windows and doors in esfahan and tehran

چرا گروه صنعتی پاردیک وین؟

چرا گروه صنعتی پاردیک وین؟ 558 408 Armin

چرا گروه صنعتی پاردیک وین؟

برای انتخاب یک محصول مناسب مطابق با نیاز، اطلاع هر چه بیشتر از کیفیت و کاربرد مناسب آن ضروری می باشد.

قابل ذکر است، در زمینه ساختمان سازی، انتخاب درب و پنجره مناسب برای ساختمان و گزینش یک برند تولیدی مناسب و معتبر از میان برندها و شرکت های مختلف کار اسانی نیست و ممکن است خریداران محترم به علت تعدد بسیار فراوان تولید کنندگان درب و پنجره کمی با مشکل مواجه شوند.

گروه صنعتی پاردیک تلاش می کند با دارا بودن اصول و موارد زیر به عرضه محصولات با کیفیت و زیبا، ارائه هر چه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتریان گرامی بپردازد:

1- سابقه معتبر و طولانی مدت گروه صنعتی پاردیک وین:

نام آشنا بودن یک برند و سابقه آن در زمینه های مختلف ساختمانی با پیشینه ای معتبر و درخشان می تواند خریداران را در انتخاب آسان بسیار کمک کند. گروه صنعتی پاردیک وین با سابقه طولانی و درخشان فعالیت خود را با نام سابق شرکت پوشش در زمینه عایق های ساختمانی از سال 1357 آغاز کرد.

این مجموعه در جهت پیشبرد اهداف خود در مسیر عایق سازی ساختمان از سال 1381 اقدام به همکاری با شرکت های بنام جهانی در صنعت تولید درب و پنجره های دو جداره نمود و پس از قریب به یک دهه کسب تجربه و تخصص در امور مختلف این صنعت، فاز اول کارخانه تولیدی خود را با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک و CNC روز دنیا بنا نهاد.

پاردیک به عنوان یکی از اولین ارائه دهندگان درب و پنجره دو جداره uPVC فعال در شهر اصفهان شناخته می شود، که از ابتدا با انتخاب بهترین برندها و ارائه ی محصولات مرغوب و با کیفیت هم اکنون نیز به فعالیت خود ادامه می دهد.

گروه صنعتی پاردیک وین با سابقه طولانی و انجام پروژه های ساختمانی فراوان از سال 81 یکی از ماندگار ترین درب و پنجره ها را با برترین کیفیت تولیدی به شما عزیزان ارائه می کند.

2- همکاری گروه صنعتی پاردیک وین با برندهای معتبر جهانی:

در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (uPVC) و آلومینیوم با توجه به قسمت های مختلف و متعدد یک پنجره تولید کنندگان نیاز به همکاری بابرندهای متعدد تأمین کننده مواد اولیه دارند، که این برندها از لحاظ کیفیت و همچنین قیمت بسیار متعدد هستند.

ما از ابتدا تا کنون با انتخاب بهترین برندهای جهانی در جهت تأمین مواد مورد نیاز خود سعی در ارائه پنجره ای با حداکثر کیفیت را داشته ایم.

در این راستا به عنوان یکی از اولین شرکت های همکار با برندهای آلمانی و ترکیه ای در زمینه تولید درب و پنجره در ایران بوده ایم و پس از همکاری طولانی مدت هم اکنون مفتخریم تعدادی از این برند ها را به شما معرفی نماییم:

رها آلمان (Rehau): گروه صنعتی پاردیک به عنوان نماینده تحت لیسانس پروفیل رها آلمان در ایران فعالیت دارد که همواره تحت کنترل و نظارت 3 ماه یکبار این برند معتبر جهانی از لحاظ کیفی می باشد.

وینتک ترکیه (Wintech): گروه صنعتی پاردیک پس از 15 سال همکاری با پروفیل معتبر وینتک به عنوان یکی از برترین نمایندگان دارای +Certificate A وینتک در ایران شناخته شده است و کلیه پنجره های ارائه شده با پروفیل وینتک را با پشتیبانی کامل و گارنتی 10 ساله عرضه می کند.

برندهای ROTO و GU آلمان و ACCADO ترکیه به عنوان یکی از برترین برندهای یراق آلات در سطح جهانی توسط گروه صنعتی پاردیک در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد.

3- دستگاه های فول اتومات تولید پنجره در کارخانه ی پاردیک  وین:

یکی از مهمترین مباحث در زمینه درب و پنجره نحوه تولید و دستگاه های تولید کننده می باشد، متأسفانه امروزه در بسیاری از شهرها درب و پنجره با دستگاه های بسیار ساده و ابتدایی و به دور از هر گونه استانداردی تولید می شود. کیفیت و ظرافت دستگاه های تولیدی در زمینه تولید یک پنجره استاندارد از نظر عایق بندی، مقاومت و کبفبت استاتیکی پنجربسیار حائز اهمیت است. پاردیک وین با بهره وری از دستگاه های فول اتومات ترکیه و آلمان در مراحل مختلف برش جوش، CNC و … سعی در ارائه درب و پنجره با برترین کیفیت و استاندارد را دارد. استفاده از دستگاه های جوش 4 سر فول اتومات، برش فول دو سر و CNC تمام اتومات آلمان و .. خود دلیلی بر اثبات این موضوع می باشد.

 

4- استفاده از بهترین مواد مصرفی در گروه صنعتی پاردیک وین:

قیمت و کیفیت مواد مورد استفاده برای تولید درب و پنجره بسیار متفاوت است و در این زمینه متأسفانه برای برخی از تولید کنندگان قیمت نسبت به کیفیت ارجعیت پیدا می کند. پاردیک وین همواره با انتخاب بهترین جنس های ارائه شده از کوچکترین اجزا از قبیل استفاده گسگت های EPDM و پیچ های با کیفیت و مناسب، لولای مناسب و …تا قسمت های مهم تر از جمله گالوانیزه با کیفیت و مناسب (از لحاظ قطر و اندازه متناسب با نوع پروفیل) و همچنین پروفیل های uPVC و آلومینیوم مناسب و معتبر، کیفیت را در ارجعیت قرار داده و بهترین ها را به شما ارئه می دهد.

 

5- تکنسین های مجرب و اموزش دیده نصب گروه صنعتی پاردیک وین:

شاید بتوان پس از تولید با کیفیت و مناسب یک پنجره، طرز صحیح نصب یک پنجره را به عنوان یکی از مهمترین ارکان عایق سازی و ارائه پنجره مناسب مطرح نمود.

نصب پنجره از روش جایگذاری، عایق بندی، نصب شیشه، ماستیک و فوم، ریگلاژ، تمیزکاری پنجره و…همگی نیاز به آموزش تخصصی دارد.

پاردیک در همکاری با کارشناسان متخصص، مجرب و اموزش دیده در همه زمینه های نصابی درب و پنجره و استفاده از استاندارد های رها آلمان در زمینه نصب پنجره به تولید و نصب پنجره ای عایق و ایمن می پردازد.

6- یراق الات مورد استفاده در گروه صنعتی پاردیک وین:

یراق آلات مورد استفاده برای پنجره ها علاوه بر مقاومت و استحکام پنجره در زمینه عمر باز شوها و عدم نیاز به ریگلاژ ارتباط مستقیم دارد. همچنین آبکاری مناسب یراق آلات و همچنین مقاومت آن بسیار مهم است، پاردیک از میان برندهای متعدد تأمین کننده یراق آلات با بررسی های بسیار و کسب تجربه سه برند معتبر GU ,ROTO آلمان و ACCADO ترکیه را به شما ارائه می نماید که هر سه برند از هر نظر دارای بهترین کیفیت می باشند.

7- خدمات و گارانتی گروه صنعتی پاردیک وین:

خدمات و پشتیبانی مناسب یک برند در زمینه کالای تولیدی خود بسیار مهم است و می تواند به مشتریان آرامش خاطر دهد.

گروه صنعتی پاردیک تمامی تولیدات درب و پنجره خود را از لحاظ فنی و کیفی به طور کامل پشتیبانی می نماید.

پاردیک یکی از 5 نماینده +Certificate A پروفیل وینتک می باشد که گارانتی 10 ساله کاملأ معتبر پروفیل وینتک را به شما ارائه می نماید.

(لازم به دکر است تمامی گارانتی های ارائه شده توسط نمایندگان نامعتبر و غیر رسمی برای برند وینتک کاملا باطل است و فقط 5 نماینده دارای +Certificate A وینتک یا نماینده رسمی وینتک حق ارایه چنین گارانتی را دارند)

می توانید با کلیک نمایندگان معتبر را بررسی نمایید (شرکت پاردیک وین-براهیمی-اصفهان-شهرضا)

همچنین پاردیک خدمات 3 ساله رایگان در زمینه فنی و ریگلاژ درب و پنجره های خود به شما ارایه می نماید.

از ابتدا تا انتهای ارائه یک پنجره با کیفیت همراه شما هستیم.

برای استفاده از مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در رابطه با مراحل انجام کار و قیمت گذاری پروژه با کارشناسان متخصص پاردیک تماس بگیرید