آشنایی با پروفیل بازسازی درب و پنجره دوجداره

آشنایی با پروفیل بازسازی درب و پنجره دوجداره

آشنایی با پروفیل بازسازی درب و پنجره دوجداره 458 335 Mojtaba Barahimi

در مورد بهبود عایق بندی خانه با پروفیل بازسازی درب و پنچره چه می دانید؟

آشنایی با پروفیل بازسازی درب و پنجره دوجداره نگرانی های موجود برای تخریب و تعویض درب و پنجره های قدیمی را تا حدودی از بین می برد. زندگی در شهر های بزرگ و شلوغ همانند تهران، اصفهان، مشهد و شیراز با آلودگی های صوتی فراوانی همراه است.

برای دوری از سر و صدای شهر و داشتن محیطی امن و آرام در خانه بی شک داشتن در و پنجره دوجداره کمک بسزایی خواهد کرد. اگر خانه ی شما دارای درب و پنجره های قدیمی چوبی یا آهنی است یا حتی از داشتن پنجره هایی با پروفیل آلومینویم یا یو پی وی سی (uPVC) غیر استاندارد ناراضی هستید و قصد تعویض کلی آن را ندارید، می توانید با استفاده از پروفیل بازسازی علاوه بر عایق بندی بهتر و صرفه جویی در هزینه، نمای خانه ی خود را زیباتر کنید.

نکته قابل توجه در مورد این نوع پروفیل این است که نصب آن بدون تخریب ساختمان انجام می گردد. به این شکل که به اندازه فریم پنجره قبلی شما برش خورده و بر روی پنجره قبلی نصب خواهد شد.


پروفیل بازسازی درب و پنجره

پروفیل بازسازی- انواع سری پروفیل - پروفیل UPVC - تعویض پنجره بدون تخریب - پاردیک وین نماینده ویستابست، رها، وین تک در اصفهان-تهران-شهرکرد-شیراز

در مقالات گذشته به شرح و بررسی انواع پروفیل و سری پروفیل پرداخته شد. همچنین برخی از مزایای پروفیل uPVC از جمله میزان عایق بندی نیز مورد بررسی قرار گرفت. پروفیل بازسازی نمونه تقویت شده پروفیل های معمولی می باشد. در واقع تفاوت آنها با پروفیل های دوجداره معمولی وجود یک لبه ی 4 سانتی متری اضافی است. وجود این لبه ی اضافه برای این است که فریم پنجره قبلی را به طور کامل بپوشاند. نکته قابل توجه این است که، این نوع پروفیل نسبت به نمونه های معمولی عایق بندی بهتری از خود نشان می دهند. به همین دلیل برای محیط هایی با حرارت بالا و یا مکان هایی با صدای زیاد از پروفیل های بازسازی به جای پروفیل های معمولی استفاده می شود.


سری پروفیل بازسازی پنجره های دو جداره در برندهای مختلف

هرکدام از برندهای معتبر مانند رها آلمان (Rehau)، وینتک (Wintech) و ویستابست از سری پروفیل های ویژه ای به عنوان پروفیل بازسازی استفاده کرده اند. برای مثال برند وینتک سری W700، ویستابست سری 60 (سه چمبر)، رها آلمان سری 60 و هافمن نیز سری 60 (چهار کاناله) را در قالب پروفیل لبه دار بازسازی تولید می نمایند.


مراحل نصب بدون تخریب پروفیل بازسازی درب و پنجره دوجداره

  1. قبل از نصب، لازم است کادر فنی برای بازبینی و اندازه گیری به محل مراجعه نمایند. زیرا نصب پروفیل بازسازی نیاز به آماده سازی شرایط اولیه (اندازه گیری و بررسی قالب پنجره) دارد.
  2. در مرحله دوم یراق آلات و بازشو جداسازی شده و قیدهای پنجره داده می شود.
  3. در مرحله آخر پروفیل بازسازی آماده شده بر روی فریم پنجره قبلی نصب خواهد شد.

از اینجا شروع کنید

با تماس با کارشناسان متخصص پاردیک می توانید علاوه بر استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان، از مراحل انجام کار و قیمت گذاری پروژه خود مطلع شوید