درب و پنجره آلومینیوم دوجداره

 double glazed Aluminium windows and doors

کرتین وال -لامل ga

سیستم های نمای کرتین وال-لامل(Curtain wall)

سیستم های نمای کرتین وال (لامل) پروفیل ga با قابلیت ارائه در انوع ابعاد وانواع مدل های بازشو پارالل،دوحالته فریم لس از داخل ،بادبزنی و..

در و پنجره دوجداره ترمال بریک گلوب آلوم

درب و پنجره آلومینیوم دوجداره ترمال بریک(Thermal break)

برندپروفیل آلومینیوم گلوب آلوم و آکپا

انواع مدل های بازشو در و پنجره های دو جداره

انواع مدل های بازشو درب و پنجره آلومینیوم

انواع مدل های بازشو کشویی،لولایی،
لیفت،آکاردئونی،پیوت،پارالل و ……

در و پنجره آلومینیوم نرمال (اختصاصی)گلوب آلوم

درب و پنجره آلومینیوم نرمال(None Thermal aluminium)

برند پروفیل آلومینیوم گلوب آلوم و آکپا


درب و پنجره دوجداره آلومینیوم

سیستم های درب و پنجره آلومینیوم دوجداره از انواع نمونه پنجره های پرکاربرد در نمای ساختمان ها است که طرفداران زیادی دارد. از این رو در این مطلب به توضیح مختصری از سیستم های پنجره و نمای آلومینیوم پرداخته خواهد شد. آلومینیوم را می توان یکی از پرکاربردترین فلزات در صنایع مختلف از قوطی سازی و جواهر سازی تا ساختمان سازی و … دانست. از دیگر موارد مورد استفاده از فلز آلومینیوم، می توان به استفاده از این فلز در تولید سیستم های در و پنجره دو جداره اشاره کرد. تولید کنندگان سیستم های دوجداره، پروفیل آلومینیوم را از برندهای معتبر تولید کننده پروفیل آلومینیوم دریافت و مطابق با استاندارد تولیدی به ساخت در و پنجره می پردازند به همین جهت برند و نوع پروفیل آلومینیوم در کیفیت نهایی در و پنجره و عایق بندی آن بسیار تاثیرگذار است و مرغوبیت پروفیل تأثیر زیادی بر کیفیت در و پنجره تولید شده دارد.

درب و پنجره آلومینیوم دوجداره


پروفیل درب و پنجره دوجداره آلومینیوم

سیستم های درب و پنجره آلومینیوم دوجداره  از بخش های متنوعی همچون یراق آلات، زهوار، شیشه، لاستیک های درزبندی و… ساخته شده اند و کیفیت هر بخش تأثیر بسزایی در محصول نهایی دارد. از این رو گروه صنعتی پاردیک مواد اولیه مورد نظر برای تولید در و پنجره آلومینیوم را از برترین و باکیفیت ترین متریال تولید شده توسط برندهای مطرح تهیه و استفاده می نماید. در ادامه مطلب به توضیح مختصری از پروفیل آلومینیوم پرداخته می شود.

پروفیل آلومینیوم مقطع طولی ثابت از آلومینیوم است که می تواند در عرض و مشخصات متفاوت برش خورده و پس از گذراندن مراحل تولید به انواع در و پنجره آلومینیومی تبدیل گردد. این پروفیل ها از لحاظ کیفیت آلومینیوم مصرفی، طراحی و مهندسی غالب و حتی کیفیت تولید در برندهای مختلف بسیار متنوع هستند و این اختلاف کیفیت در ارائه محصول نهایی بسیار موثر می باشد. برای تولید پروفیل آلومینیوم در ابتدا بیلت آلومینیوم که ماده اولیه پروفیل آلومینیوم می باشد تحت دما و فشار بالا قرار گرفته و سپس از میان قالب های ویژه عبور داده می شود. با اعمال فشار و حرارت بالا آلومینیوم خام به پروفیل تبدیل می شود، به این فرآیند اکسترود کردن آلومینیوم گفته می شود. پروفیل های آلومینیوم به دو نوع نرمال یا اختصاصی و ترمال بریک تقسیم بندی می شود. تفاوت عمده این دو نوع پروفیل در و پنجره آلومینیوم در میزان توان عایق بندی حرارتی و صوتی آنها است. پس از تولید پروفیل های آلومینیوم، این پروفیل ها طبق استاندارد و روش های خاص در کارخانه به در و پنجره تبدیل می گردد.قیمت پنجره آلومینیومی بر این مبنا بسیار متفاوت می باشد.


پنجره با کیفیت آلومینیومی دوجداره

تولید درب ،پنجره و کرتین وال آلومینیومی با کیفیت و استاندارد وابسته به عوامل مختلفی است که در زیر به بررسی دو عامل مهم آن می پردازیم :

  1. کارخانه و دستگاه های تولیدی
  2. برند پروفیل آلومینیومی
  3. اجرا و نصب اصولی و استاندارد
پروفیل در و پنجره آلومینیوم دوجداره


برندهای تولید کننده پروفیل درب ،پنجره و کرتین وال آلومینیوم

برندهای آلومینیوم در ایران بسیار متنوع می باشند ولی متأسفانه برندهایی که از لحاظ کیفیت آلومینیوم مصرفی، طراحی و مهندسی قالب پروفیل حداکثر استاندارد و کیفیت را در نظر بگیرند بسیار انگشت شمار هستند. کیفیت پروفیل آلومینیوم در تحمل وزن بار پنجره، استاندارد استاتیکی پنجره و عایق بندی آن بسیار حائز اهمیت است.همپنین این برند ها بر اساس کیفیت پروفیل تولیدی ، آلیاژ مورد استفاده،دستگاه های اکسترود و …با یکدیگر تفاوت دارند که به همین علت از نظر قیمت پروفیل آلومینیوم نیز با یکدیگر متفاوتند.

از جمله برندهای مطرح و مورد اعتماد گروه صنعتی پاردیک در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم می توان به برند گلوب آلوم یا آلومینیوم GA اشاره کرد. این برند لوکس صادرات آلومینیوم و از بهترین برندهای کیفی تولید کننده سیستم های درب ،پنجره و کرتین وال آلومینیومی در ایران است. پروفیل های تولید شده توسط برند GA از محاسبات استاتیکی و جزییات کامل فنی و سازه ای برخوردار بوده و صد در صد مهندسی شده می باشد. از برندهای بنام دیگر در زمینه تولید آلومینیوم می توان به برندهای پروفیل آلومینیوم آکپا، پروفیل آلومینیوم reyaners (برند ایتالیایی)،آکرول و … اشاره کرد.


کیفیت تولید و اجرای درب و پنجره دوجداره آلومینیوم

کیفیت تولید و اجرای در و پنجره وابستگی بسیار زیادی به کارخانه تولید کننده دارد. در واقع تبحر و مهارت تولید کنندگان، دستگاه های مورد استفاده و چگونگی نصب در و پنجره می تواند کیفیت محصول نهایی را تضمین نماید. گره صنعتی پاردیک از تولید کنندگان برتر در و پنجره آلومینیوم دوجداره می باشد که در ادامه مطلب و توضیح مختصری از تولیدات این کارخانه پرداخته خواهد شد.

گروه صنعتی پاردیک به پشتوانه ی سابقه طولانی و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب، رعایت اصول فنی و استفاده از دستگاه های فول اتوماتیک، در و پنجره آلومنینوم دوجداره زیبا، با کیفیت و مطابق با حداکثر استانداردهای تولیدی را به شما عزیزان ارائه می کند. در ادامه به توضیح مختصری در مورد برخی مزایای محصولات در و پنجره آلومینیوم دوجداره پاردیک پرداخته خواهد شد.


بهترین ویژگی درب و پنجره آلومینیوم دوجداره  پاردیک

گروه صنعتی پاردیک از معدود مجموعه هایی به حساب می اید که در روند تولید و طراحی سیستم های در و پنجره آلومینیوم دوجداره و سیستم های نما از نرم افزار محاسبات سازه (Orga data) استفاده می کند.

استفاده از برترین پروفیل های آلومینیوم همگام با رعایت اصول مهندسی سازه پنجره در انواع سازه های آلومینیوم (از جمله سیستم های لامل و در و پنجره) و تولید انواع طرح ها و ابعاد پنجره با حداکثر سایز بازشو در بین تمامی شرکت های تولید پنجره ایران از دیگر ویژگی های تولیدات گروه صنعتی پاردیک می باشد.


کیفیت تولید حداکثری و مطابق استاندارد های استاتیکی

گروه صنعتی پاردیک مجهز به خط فول اتوماتیک فوم ایتالیا می باشد با توجه به کیفیت پانچ در و پنجره دوجداره آلومینیوم فوم پاردیک محصول نهایی در زوایا و اتصالات و عایق بندی کلی سازه از کیفیت حداکثری بر خوردار می باشد.همچنین در هر پروفیل یک لقمه که خاص آن پروفیل است قرار می گیرد و توسط پانچ دو پروفیل به یکدیگر متصل می شوند. در تولیدات درب و پنجره آلومینیوم دوجداره گروه صنعتی پاردیک برای اتصال بهتر، زاویه پانچ و لقمه توسط چسب های مخصوص چسبکاری می شود. علاوه بر موارد ذکر شده قیمت در و پنجره دوجداره آلومینیوم تولید شده توسط گروه صنعتی پاردیک با توجه به نوع متریال استفاده شده بسیار مناسب و رغابتی می باشد.

پروفیل درب و پنجره دوجداره آلومینیوم گلوب آلوم

روند تکامل در و پنجره آلومینیوم از قدیم تا کنون

روند تولید انواع درو پنجره آلومینیومی از دیرباز تا به امروز تغییرات مثبت و متناسب با کاربری داشته است. در واقع درب و پنجره آلومینیومی قدیمی قابلیت دو جداره سازی را نداشتند. از این رو این نوع از در و پنجره ها دارای معایب و مشکلات بسیاری بودند. با گذشت زمان و تبدیل میلگرد آلومینیوم به اس تی (ST) و سپس بندینی مشکل دوجداره سازی این نوع از در و پنجره رفع گردید. در و پنجره آلومینیوم اس تی (ST) نیز به دلیل درز و شکاف هایی که داشتند کارایی مطلوب و مورد نیاز را دارا نبودند از این رو در و پنجره دوجداره بندینی تولید شدند که تا حد زیادی مشکلات انواع اس تی (ST) در آنها رفع شده اند. در و پنجره دوجداره آلومینیوم یا چند جداره جدید که به انواع نرمال و یا ترمال بریک تقسیم بندی می شوند شامل دو یا چند لایه شیشه می باشد که با استفاده از یک نوار اسپیسر از جنس آلومینیوم از یکدیگر جدا می شوند و فضای بین شیشه ها با گاز آرگون پر می شود. استفاده از دو یا چند لایه شیشه موجب عایق بندی حرارتی بهتر در و پنجره می گردد. در ادامه مطلب به برخی از مزایای در و پنجره آلومینیوم دوجداره اشاره خواهد شد.
پاردیک نمایندگی رسمی برند گلوب آلوم -پنجره آلومینیومی نرمال، ترمال بریک و اختصاصی

مزایای درب و پنجره آلومینیوم دوجداره

  • آلومینیوم نسبت به بسیاری از فلزها که در گذشته برای ساخت در و پنجره استفاده می شد سبک تر است.
  • آلومینیوم قابلیت انعطاف و شکل پذیری بالایی دارد.
  • از آنجا که فلز آلومینیوم قابل بازیافت است تولید در و پنجره  آلومینیوم دوجداره برای محیط زیست بی خطر می باشد.
  • آلومینیوم ضد زنگ است بنابراین نسبت به آهن زمان ماندگاری بیشتری دارد.
  • سیستم های در و پنجره آلومینیوم دوجداره نسبت به سایر انواع در و پنجره از ظرافت و زیبایی بیشتری برخوردار است.
  • در و پنجره آلومینیوم دوجداره مقاومت خوبی در برابر آتش سوزی و دمای بالا دارد.
  • در سیستم­های طراحی شده با آلومینیوم امکان استفاده از شیشه­ های بزرگ در نماهای ساختمانی نیز وجود دارد (سیستم های CURTAIN WALL).
  • در و پنجره آلومینیوم دوجداره در برابر تغییرات جوی مقاومت خوبی دارند.
  • نصب در و پنجره آلومینیوم دوجداره راحت و سریع می باشد.
  • پنجره های آلومینیومی قادر به حفظ و نگهداری شیشه با وزن بالا می باشند.
  • تنوع طرح و رنگ بالا
در و پنجره دوجداره آلومینیومی پاردیک وین- در و پنجره نرمال، ترمال بریک ga گلوب آلوم
درب و پنجره آلومینیوم دوجداره-انواع

معایب درب و پنجره آلومینیوم دوجداره

  • آلومینیوم همانند سایر فلزات رسانای خوبی برای دما و حرارت می باشد. از این رو استفاده از این فلز در تولید در و پنجره، موجب می شود که دما به راحتی انتقال یابد و مقدار هدر رفت انرژی افزایش یابد. همچنین آلومینیوم در برابر انتقال صوت نیز عایق نیست و در مکان های شلوغ استفاده از در و پنجره آلومینیومی پیشنهاد نمی شود.
  • در و پنجره های آلومینیومی در صورت آسیب دیدگی و یا خراشیدگی قابل ترمیم نیستند.
  • قیمت پروفیل آلومینیوم در نمونه های مشابه یو پی وی سی (از نظر عایق بندی) معمولأ بیشتر می باشد.

آلومینیوم دوجداره ترمال بریک راه حل مشکلات حرارتی آلومینیوم

برای حل مشکل عایق بندی در سیستم های آلومینیومی انواع پروفیل های ترمال بریک تولید می شود که تا حد زیادی مشکلات مربوط به عایق بندی حرارتی و صوتی را در پروفیل های آلومینیومی مرتفع می کند. توجه به تمامی مزایا و معایب در و پنجره های آلومینیوم می تواند در انتخاب این نوع از در و پنجره متناسب با کاربری مورد نیاز کمک بسیاری کند.

گروه صنعتی پاردیک نماینده رسمی پروفیل­ های آلومینیوم برندهای Ga (گلوب آلوم)، رینرز (Reynaers)، آکپا در اصفهان می­ باشد و با فعالیت در سراسر ایران انواع سیستم­ های آلومینیوم اختصاصی و ترمال بریک این سه برند معتبر را با بهترین کیفیت تولیدی فوم ایتالیا انواع درب و پنجره های ترمال بریک ، اختصاصی آلومینیومی و سیستم های نمای کرتین وال (Curtain wall)را در انواع پنجره های کشویی،لولایی،لیفت اسلاید(Lift & slide) در انواع نرمال وپاکت و دفنی،لامل و کرتین وال را در انواع طرح های استاندارد،شکسته و خم با کیفیت حداکثری و قیمتی مناسب ارائه می نماید.

قابل ذکر است گروه صنعتی پاردیک کامل ترین و متنوع ترین انواع رنگ پودری، مات و براق ایتالیایی را با برترین کیفیت در تولیدات در و پنجره دوجداره آلومینیوم متناسب با سلیقه مشتری ارائه می نماید.

از اینجا شروع کنید

با تماس با کارشناسان متخصص پاردیک می توانید علاوه بر استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان، از مراحل انجام کار و قیمت گذاری پروژه خود مطلع گردید.