در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی

none Thermal Aluminium Windows and Doors

در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی نسل جدیدی از در و پنجره های آلومینیوم قدیمی است. در و پنجره هایی که در گذشته در ایران مورد استفاده قرار می گرفت از انواع پنجره های آلومینیومی قدیمی کشویی و درهای سرویس بودند که معمولأ در مغازه ها و کارگاه های کوچک و توسط ابزارهای ساده تولید می شدند. این نوع از در و پنجره پس از گذشت زمان دچار تغییراتی شد، شکل ظاهری و جزییات مورد استفاده در آن پیشرفت های زیادی کرد و در نهایت در و پنجره آلومینیوم کنونی تولید گردید.

در و پنجره های آلومینیوم امروزی نسبت به انواع قدیمی از نظر شکل ظاهری، مقاومت و مقدار عایق بندی در جایگاه بهتری قرار گرفته اند. در واقع در سال های اخیر نسل جدیدی از پروفیل های آلومینیوم برای تولید در و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد که با نام پروفیل آلومینیوم نرمال یا پروفیل آلومینیوم اختصاصی و یا پروفیل آلومینیوم نانترمال (Non Thermal) شناخته می شود.

در تولید در و پنجره دوجداره آلومینیوم اختصاصی، طراحی مهندسی شده خاص و محاسبات فنی لحاظ شده است. با توجه به رسانا بودن آلومینیوم می توان گفت این سیستم ها رسانای خوبی برای گرما و سرما هستند و به خودی خود عایق بندی خاصی در برابر حرارت ندارند. در واقع پروفیل آلومینیوم نرمال یک تکه پروفیل ساده آلومینیومی است که اثر قابل توجهی بر عایق بندی ندارد و هیچ لایه پلی آمیدی در تولید آن به کار نرفته است.

برندها و شرکت های مختلفی در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی فعالیت دارند که هر یک از آنها پروفیل با ویژگی، کیفیت و استادنداردهای گوناگون تولید و عرضه می کنند. از برندهای شناخته شده در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی دوجداره می توان به آلومینیوم اختصاصی گلوب آلوم GA، آلومینیوم اختصاصی آکرول، آلومینیوم اختصاصی کوپال و آلومینیوم اختصاصی آکپا اشاره کرد.

با این حال و با توجه به نقص عایق بندی سیستم های در و پنجره دوجداره آلومینیوم اختصاصی نسبت به سایر سیستم های نوین و تفاوت پنجره آلومینیوم نرمال و ترمال بریک، پنجره و در آلومینیوم نرمال همچنان به دلیل استقامت، توان تحمل وزن بالا، امکان بازیافت، زیبایی بالا، قیمت پایین و … طرفداران زیادی دارد. در ادامه مطلب به معرفی در و پنجره دوجداره آلومینیوم اختصاصی پاردیک که یکی از چندین محصول تولیدی توسط این شرکت می باشد اشاره خواهد شد.

در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی-گلوب آلوم پاردیک وین

در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی پاردیک

گروه صنعتی پاردیک از تولیدکنندگان مطرح و بنام در زمینه تولید انواع در و پنجره و سیستم های نما می باشد که مدل های متفاوت در و پنجره با انواع مختلف بازشو (پنجره کشویی آلومینیوم اختصاصی، پنجره لولایی آلومینیوم نرمال، درهای لیفت اختصاصی و …) در طرح های متفاوت را ارائه می کند. دقت بالا، توجه به استانداردهای جهانی، استفاده از دستگاه های فول اتوماتیک، بهره وری از نیروهای متخصص و استفاده از متریال با کیفیت و معتبر جهانی موجب گردیده است که گروه صنعتی پاردیک موفق به دریافت گواهینامه استاندارد کیفیت از برندهای مطرح اروپایی، ترک و برندهای مطرح ایرانی تولید کننده پروفیل در و پنجره گردد. از این رو در و پنجره آلومینیوم اختصاصی تولید شده توسط گروه صنعتی پاردیک با رعایت کلیه استاندارد های استاتیکی و همچنین حداکثر کیفیت پروفیل آلومینیوم اختصاصی تولید و عرضه می­ گردد.

از مزایای در و پنجره آلومنیوم نرمال یا اختصاصی تولید شده توسط گروه صنعتی پاردیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی پاردیک

  1. استفاده از پروفیل آلومینیوم اختصاصی با کیفیت بالا و با شکل و ضخامت استاندارد، تولید شده توسط برندهای مطرح همچون آلومینیوم GA (گلوب آلوم).
  2. کیفیت بالای خط تولید و بهره وری از دستگاه های فول آتوماتیک برند فوم ایتالیا در تولید پنجره و در آلومینیوم نرمال.
  3. استفاده از باکیفیت ترین لاستیک های درز بندی EDPM با قابلیت مقاومت در برابر سرما، گرما و اشعه خورشید در در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی.
  4. استفاده از یراق آلات با کیفیت، تولید شده توسط برندهای مطرح دنیا با قابلیت تحمل وزن بالای شیشه و سازه در و پنجره آلومینیوم اختصاصی
  5. امکان ساخت انواع بازشو در و پنجره آلومینیوم نرمال با ابعاد بزرگ، دوام و استقامت بالای در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی.
  6. طراحی در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی با نرم افزار محاسبات دقیق سازه.
  7. امکان ارائه انواع در و پنجره آلومینیوم اختصاصی در طرح ها و مدل های گوناگون.
  8. ارائه انواع رنگ ها مطابق با کالیتره رنگ بسیار متنوع برند GA.
  9. نصب استاندارد در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی توسط تیم حرفه ای و …

در واقع می توان گفت گرچه این نوع از در و پنجره، عایق بندی حداکثری ندارد اما چنانچه توسط تولید کننده معتبر و با استفاده از متریال با کیفیت تولید گردد، همچنان می تواند در مناطقی که عایق بندی چندان مورد اهمیت نیست جایگزینی مناسب برای در و پنجره های قدیمی آلومینیومی باشد چرا که در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی نسبت به در و پنجره های آلومینیوم قدیمی مزایای زیادی دارند.

در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی پاردیک وین برند ga

مزایای در و پنجره دوجداره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی

از مزایای پنجره نرمال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع یراق آلات استفاده شده در در و پنجره دوجداره آلومینیوم اختصاصی کاملأ با نوع پروفیل تطابق دارد و در نتیجه کارایی و عملکرد آن افزایش می یابد.
  2. پروفیل آلومینیوم اختصاصی مهندسی شده و با قالب خاص می باشد.
  3. در پنجره و در آلومینیوم اختصاصی امکان دوجداره سازی و استفاده از انواع شیشه ها دوجداره (سندبلاست، سکوریت، لمینت و …) وجود دارد. این امر موجب می گردد در و پنجره ساخته شده از آلومینیوم اختصاصی نسبت به در و پنجره آلومینیومی قدیمی عایق بندی بیشتری داشته باشند.
  4. در و پنجره های آلومینیوم اختصاصی از ظرافت و زیبایی بالایی برخوردار هستند.
  5. رگلاژ در و پنجره دوجداره آلومینیوم اختصاصی راحت تر است.
  6. امکان ساخت در و پنجره با انواع بازشو، اشکال هندسی در این سیستم وجود دارد.
  7. امکان ساخت و طراحی بازشو با ابعاد بزرگ در این سیستم امکان پذیر است.
  8. لاستیک های استفاده شده در این نوع از در و پنجره موجب آب بندی و هوابندی آنها می شود.
  9. میزان اتلاف انرژی در سیستم در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی با شیشه دوجداره بسیار کمتر از پنجره‌های آهنی و پنجره های آلومینیوم قدیمی است.
  10. پروفیل آلومینیوم اختصاصی غیر قابل اشتعال است.
  11. در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی در برابر عوامل جوی، بارندگی، بادهای شدید مقاومت خوبی دارد.
  12. در و پنجره آلومینیوم نرمال با محیط زیست سازگاری دارد.
  13. و…
برترین در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی و ترمال بریک

نکات مهم در رابطه با خرید در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی

با این حال برای اینکه در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی حداکثر کارایی، مرغوبیت و استاندارد لازم را در حد مطلوب دارا باشد توجه به نکات زیر بسیار حائز اهمیت می باشد.

  1. توجه به کیفیت متریال و مواد اولیه همچون پروفیل، شیشه، یراق آلات، لاستیک های درز بندی و … و برند تولید کننده متریال
  2. توجه به برند کارخانه تولید کننده در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی
  3. توجه به چگونه نصب و رگلاژ در و پنجره آلومینیوم نرمال یا اختصاصی

گروه صنعتی پاردیک آماده خدمت رسانی، فروش و نصب در و پنجره آلومینیوم اختصاصی تولید شده از پروفیل برندهای مطرح همچون برند GA یا گلوب آلوم (Glob Alum) و آکپا در سراسر نقاط ایران می باشد.

عایق بندی صوتی در و پنجره دوجداره آلومنیوم ترمال بریک


مدل های بازشو در و پنجره دوجداره نرمال (اختصاصی)

مدل های بازشو در و پنجره آلومینیوم دوجداره نرمال (اختصاصی) در انواع بازشو کشویی،لولایی،لیفت،اکاردئونی،بازویی و….

انواع مدل های بازشو در و پنجرههای الومینیوم گلوب آلوم-اکپا-اکرول-پنجره الومینیوم کشویی