سیستم های درب،پنجره و نما گلوب آلوم (GA)

پاردیک وین-پروفیل آلومینیوم دوجداره گلوب الوم-سیستم های دوجداره پنجره و لامل ga

سیستم های درب،پنجره و نما گلوب آلوم (GA)

با توجه به تنوع پروفیل درب و پنجره آلومینیوم و محبوبیت فراوان این سیستم ها در ساختمان سازی ایران، آشنایی و شناخت هر چه بهتر برندهای معتبر و مزیت آنها نسبت به یکدیگر بسیار حائز اهمیت است. گروه صنعتی پاردیک با سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید انواع درب و پنجره های دوجداره آلومینیوم و uPVC، برند آلومینیوم Global aluminium) GA) یا گلوب آلوم را به عنوان پروفیل آلومینیوم درجه یک تولید ایران و مطرح در سطح خاورمیانه در انواع محصولات درب و پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک،سیستم های نمای لامل (curtain wall) ،درب و پنجره آلومینیوم اختصاصی ،درهای داخلی اداری به شما معرفی می نماید.

       استحکام، زیبایی، دوام

با ما به زیبایی بیندیشید

سیستم های درب و پنجره دو جداره آلومینیوم GA در انواع ترمال بریک (Thermal Break)،سیستم های نمای لامل(Curtain wall) را از پاردیک بخواهید.

معرفی مختصر از برند GA

آلومینیوم Global aluminium) GA) از برندهای مطرح و با کیفیت در زمینه تولید پروفیل های آلومینیوم می باشد.

شرکت قالب سازی ایران قدر شقایق از سال 1370 فعالیت خود را با تجربه در زمینه ساخت قالب های اکستروژن، تولید انواع مقاطع آلیاژهای آلومینیوم و ارائه خدمات مهندسی در بهینه سازی پرسهای اکستروژن شروع کرد.

این شرکت، در سال 1373 پس از راه اندازی فرز CNC و وایرکات CNC، برای اولین بار در ایران ساخت قالب های اکستروژن آلومینیوم را در کارخانه خود با روش cad/cam بهینه نمود.

کمپانی آلومینیوم Global aluminium) GA) در سال 1385 با استفاده از پرس اکستروژن 2000 تنی خریداری شده از شرکت شلومن آلمان تنوع و کیفیت محصولات خود را به قدری بالا برد که توانست یکی از برترین تولید کننده های پروفیل آلومینیوم در ایران و خاورمیانه شود.

از سال 1394 شرکت شقایق، طراحی و تولید مقطع های درب و پنجره ی آلومینیوم ترمال بریک و آلومینیوم نرمال (اختصاصی) و انواع سیستم های لامل (Curtain wall) را شروع کرد. با استفاده از نیروی فنی متخصص و تجارب بین المللی در این زمینه کمپانی جی ای توانست خود را به عنوان یکی از برترین تولید کننده های درب و پنجره ی آلومینیوم نشان دهد. کسب سه دوره متوالی (شش سال) برند برتر تولید مقاطع صنعتی از سندیکای صنایع آلومینیوم ایران نشان دهنده ی تلاش در جهت حفظ کیفیت در تولید محصولات این شرکت می باشد.

پاردیک نمایندگی رسمی پروفیل گلوب آلوم (GA)

پاردیک وین نمایندگی رسمی پروفیل گلوب الوم در اصفهان

از اینجا شروع کنید

با تماس با کارشناسان متخصص پاردیک می توانید علاوه بر استفاده از مشاوره رایگان، از مراحل انجام کار و قیمت گذاری پروژه خود مطلع شوید

در و پنجره آلومینیوم نرمال (اختصاصی)گلوب آلوم

در و پنجره آلومینیوم نرمال(None Thermal aluminium)

سیستم اختصاصی (نرمال) پروفیل گلوب آلوم

در و پنجره دوجداره ترمال بریک گلوب آلوم

در و پنجره آلومینیوم دوجداره ترمال بریک(THERMAL BREAK)

سیستم ترمال بریک پروفیل الومینیوم گلوب آلوم

انواع مدل های بازشو در و پنجره های یوپی وی سی لولایی-کشویی-اکاردئون

اواع مدل های بازشو در و پنجره

انواع مدل های بازشو دروپنجره الومینیوم،مدل کشویی،لولایی دوحالته،لیفت اسلاید،آکاردئونی و…

درب و پنجره تمام شیشه متحرک GA gcr60گلوب الوم شرکت پاردیک وین در اصفهان

سیستم درب و پنجره و نما ریلی تمام شیشه GCR60

این سری پروفیل GA با قابلیت استفاده حداکثری سایز شیشه همراه با بازشو ریلی برای بسیاری از بالکن ها و نماهای یک تکه شیشه ای مناسب می باشد.

درب و پنجره دوجداره دفنی دار سری GA GS168 dpگلوب الوم شرکت پاردیک وین

درب و پنجره دفنی دار GA GS160DP

حداکثر دید در یک بازشو را می توان با سیستم های کشویی GA GS160DP تجربه کرد. این سیستم ها در ضمن بهینه حداکثری انرژی و مزیت دفنی دار بودن پروفیل تحمل وزن سش بالا تا میزان 400-700 کیلوگرم برهر سش را دارند و یک بازشو عظیم یک تکه کشویی بدون قید و ضخامت زهواره را به ارمغان می آورد.

پاردیک وین نمایندگی الومینیوم گلوب الومga-درب و پنجره الومینیوم اختصاصی و ترمال بریک ga gc50n

پروفیل آلومینیوم اختصاصی GA GC50N

پروفیل الومینیوم GC50N جی ای یک سیستم اختصاصی در درب و پنجره های لولایی می باشد. این پروفیل اختصاصی در ضمن اقتصادی بودن به جهت وجود گسگت بین سش و فریم از عایق بندی متوسطی برخوردار است این سیستم مناسب برای فضاهایی است که عایق بندی صوتی و حرارتی اهمیت کمی داشته باشد.

درب و پنجره دوجداره ترمال بریک الومینیوم جی ای گلوب الومGA 85

سیستم درب و پنجره کشویی GA gs85

سیستم درب و پنجره کشویی گلوب آلوم GS85 یک سیستم اقتصادی کشویی می باشد که به جهت دارا بودن گسکت های مهر و موم کننده هوا عایق بندی مناسبی را در عین اقتصادی بودن ارائه می کند و به عنوان برترین پروفیل آلومینیوم کشویی اختصاصی شناخته می شود.

پاردیک وین-نمایندگی آلومینیوم جی ای در اصفهان،درب و پنجره آلومینیوم در اصفهان و بندرعباس،پنجره ترمال بریک

به زیبایی و عایق بندی خانه خود بیشتر اهمیت دهید

پاردیک نماینده رسمی آلومینیوم Global aluminium) GA) انواع سیستم های درب و پنجره دوجداره ترمال بریک و اختصاصی و انواع سیستم های تخصصی نمای لامل را به شما تقدیم می کند.