مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

پرا یوپی وی سی؟مزایای درب و پنجره upvc-تفاوت درب و پنجره آلومینیوم و upvc

مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی 558 408 Mojtaba Barahimi

بررسی مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می تواند به شناخت بیشتر این جز ساختمانی کمک کند.

در مقاله ی درب و پنجره ی uPVC به بررسی این نوع پروفیل پرداخته شد و توضیح کاملی در مورد اجزا و ساختمان تشکیل دهنده ی درب و پنجره ها داده شد. در این مطلب سعی می شود به مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پرداخته شود. امید است که این مقاله بتواند شما را برای خرید بهتر و راحت تر راهنمایی کند.

مزایای درب و پنجره دوجداره UPVC- پاردیک وین ارائه دهنده انواع درب و پنجره دو جداره UPVC و آلومینیومی - pardicwin windows and doors in isfahan tehran mashhad shiraz

درب و پنجره یو پی وی سی (uPVC) و عایق بندی حرارتی

همانطور که در عکس مشاهده می شود بیشترین سهم از هدر رفت انرژی در یک خانه، یعنی 47 درصد از اتلاف انرژی توسط در و پنجره ها صورت می گیرد. با استفاده از پروفیل های یو پی وی سی و شیشه های دو جداره تا 30 درصد از این اتلاف را می توان کاهش داد. با سرمایه گذاری بهتر روی محصولات با کیفیت می توان در هزینه های انرژی صرفه جویی کرد.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (uPVC) سازگار با محیط زیست

از مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می توان به اسن نکته اشاره کرد که، پروفیل های یو پی وی سی 100 درصد قابل بازیافت هستند. اینگونه پروفیل ها بدون برجای گذاشتن هیچگونه اثر مخربی بر روی محیط زیست ما قابلیت برگشت به کارخانه و بازتولید را دارند.

 

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (uPVC) و عدم نفوذ باران و آب

به دلیل وجود نوارهای آب بندی در اطراف چهارچوب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و قسمت بازشوی آن و همینطور عایق بندی دور پنجره در محل تماس با دیوار ساختمان، امکان نفوذ آب به داخل امکان پذیر نیست. قابل ذکر است که وجود شیار های مخصوص بر روی پروفیل امکان هدایت آب های وارد شده ی احتمالی را به خارج آن می دهد.

pardicwin-benefit of upvc windows and doors-isfahan-shiraz-mashhad-tehran - مزایای درب و پنجره دوجداره UPVC

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (uPVC) و امنیت بالا

وجود قفل های متعدد و یراق آلات مدرن و همچنین شیشه های ایمنی تضمین کننده امنیت ساختمان خواهد بود. قفل ها هرکدام باعث استحکام بیشتر می شود و شیشه های چند جداره با کیفیت حتی در مقابل یک سری از گلوله ها مقاوم می باشد.

عدم نیاز به رنگ آمیزی درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی (uPVC)

پروفیل های uPVC نیاز به هیچگونه رنگ آمیزی ندارند و با استفاده از روکش لمینیت می توان آنها را در رنگ ها و طرح های مختلف با توجه به سلیقه مشتریان تولید کرد.

 

صرفه جویی در مصرف انرژی با درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (uPVC)

از دیگر مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. همانطور که گفته شد بیشترین اتلاف انرژی و متعاقبا پرداخت هزینه ی انرژی هدر رفته توسط در و پنجره های فرسوده یا غیر استاندارد اتفاق می افتد. شما می توانید با سرمایه گذاری روی خرید درب و پنجره های استاندارد از این نوع هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

 

جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایر آلودگی ها با درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (uPVC)

به دلیل وجود نوارهای درزبندی و همچنین یراق آلات قفل شونده ی چندنقطه ای، این نوع درب و پنجره ها از ورود گرد و غبار و دود به داخل جلوگیری می کنند.

pardicwin-benefit of upvc windows and doors-isfahan-shiraz-mashhad-tehran - مزایا درب و پنجره دوجداره UPVC

عایق صدا

زندگی مکانیزه امروزی سر و صدای فراوانی را به همراه دارد(صدای یک کامیون حدود 90 دسی بل است). در و پنجره های UPVC به همراه شیشه های دو یا چند جداره می توانند صوت ورودی از بیرون منزل را تا 48 دسی بل کاهش دهند یعنی داشتن فضای آرام در محیط خانه یا محل کار شما.

درب و پنجره uPVC و قابلیت نصب یراق آلات متنوع

پنجره های یو پی وی سی امکان استفاده از یراق آلات متنوعی را دارند که گستره ی وسیعی از انواع بازشو را برای سلیقه های مختلف فراهم می کند.

سایر فواید و مزایای درب و پنجره دوجداه یو پی وی سی (uPVC)

از دیگر فواید و مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (uPVC) می توان به موارد زیر اشاره کرد

1- قابلیت بازسازی پنجره های قدیمی با استفاده از پروفیل بازسازی

2- مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی

3- نظافت ساده و آسان

4- سهولت در نصب