پروفیل درب و پنجره upvc رها آلمان

پروفیل درب و پنجره upvc رها آلمان

pardicwin-rehau germany-upvc double glazed windows and doors.tilt and turn-french doors

با توجه به تنوع برندهای تولید کننده متریال و پروفیل درب و پنجره uPVC در ایران، انتخاب از میان آنها دشواری است. پروفیل های ساخت کشور آلمان از نظر کیفیت در سظح جهان به نام می باشند. یکی از معروفترین این برندها رها آلمان است که به عنوان بزرگترین شرکت پلیمری دنیا مطرح است. پاردیک وین با بررسی های فراوان ازمیان برندهای آلمان پروفیل یو پی وی سی با افتخار رها آلمان را به عنوان بهترین برند آلمان در ایران پیشنهاد می کند.

تاریخچه رها (Rehau):

رها آلمان (Rehau) بزرگترین تولید کننده محصولات پلیمری دنیا می باشد که در سال ۱۹۴۸ تأسیس شد و در سال 1958 برای اولین بار به تولید درب و پنجره های uPVC پرداخت. این شرکت به عنوان مخترع صنعت دوجداره در جهان شناخته می شود.

تلاش برای تولید پنجره فولادی که توسط کاورهای PVC عایق بندی مناسبی را فراهم می کرد به تولید پنجره های uPVC در صنعت ساختمان منجر شد .

توسعه در سطح جهانی:

رها آلمان (Rehau) یک شرکت جهانی  است که در 170 کشور فعال و با 17000 کارمند مشغول به کار است. در حال حاضر پروفیل رها آلمان (Rehau) از نظر ملاحظات انرژی دارای بهترین مشخصات پنجره در بازار ساخت و ساز است.

این پروفیل دارای بیش از ۶ دهه تجربه در توسعه محصولات با مواد مختلف می باشد. تیم رها آلمان با کارشناسان خبره و متخصص به طور مداوم در حال بهبود فرمولاسیون مواد و طراحی قطعات برای تولید محصولاتی خلاقانه تر و با دوام تر از قبل است.

بررسی های دقیق :

این شرکت با بررسی دقیق شرایط آب و هوایی شهرهای مختلف ایران و زاویه تابش نور خورشید و اشعه UV و IR پروفیل هایی کاملأ سازگار با شرایط آب و هوایی ایران که در برابر هرگونه تغییر حالت و رنگ مقاوم می باشد تولید می کند.

در ادامه به بررسی های رها آلمان (Rehau) در زمینه زاویه تابش UV در ایران به منظور تولید پروفیل هایی یو پی وی سی و سری پروفیل های مختلف رها می پردازیم.

با درب و پنجره تولید شده از پروفیل های رها آلمان آرامش را به منزلتان ببرید و خانه ی خود را از انواع آلودگی های صوتی و مشکلات گرمایشی و سرمایشی کاملا مصون نگه دارید.

پاردیک وین به عنوان نماینده کیفی مورد تایید رها در اصفهان انواع نمونه های درب و پنجره upvc رها آلمان،

این برند معتبرجهانی را با رعایت تمامی استانداردها (با نظارت 3 ماه یکبار رها آلمان) به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

تمامی مراحل تولید سیستم های درب وپنجره از مرحله طراحی با نرم افزار ref آلمان تا سایر مراحل دیگر با بالاترین کیفیت و مطابق استاندارد های این برند انجام می گیرد.


بررسی های آب هوای رها آلمان در ایران

pardicwin-rehau germany-upvc windows and doors in iran-best upvc

باتوجه به متفاوت بودن آب و هوا و زاویه اشعه UV در کشورهای مختلف جهان تولید و ارائه پروفیل متناسب با آب و هوای کشورهای مختلف در سطح جهانی کار دشوار است.

اگر میزان دی اکسید تیتانیوم مورد استفاده که به عنوان یکی از عوامل مهم برای جلوگیری از تغییر رنگ و خمش پروفیل های یو پی وی سی (uPVC) به کار می رود متناسب با آب و هوای کشور مورد نظر نباشد، متأسفانه مانند بسیاری از پروفیل های uPVC در ایران دچار مشکلات متعددی از جمله زرد شدگی و خمشش می شود.

رها آلمان از ابتدای ورود خود به بازار ایران با انجام محاسبات دقیق و بررسی های اقلیم ایران اقدام به تولید پروفیل هایی دقیقا متناسب با آب و هوای ایران نموده است.

سری پروفیل های رها آلمان در ایران کاملأ متناسب با سخت ترین و بدترین آب و هوای ایران و بیشترین زاویه تابش می باشد و این سری پروفیل ها مخصوص ایران ساخته شده است.

همانظور که در نمودار رو به رو مشاهده می شود، بدترین میزان UV در شهر شیراز ایران و به میزان 183Kcal/cm/p.a می باشد.

رها  آلمان پروفیل های خود را با درصدی بسبار مقاوم تر از این میزان یو وی ساخته و به ایرانیان ارائه می نماید.

پاردیک وین مفتخر است به عنوان نماینده تحت لیسانس رها در ایران و اصفهان انواع سری پروفیل های این برند جهانی را کاملأ مطابق با ایران و مقاوم در برابر هر گونه تغییر رنگ و خمیدگی و ..به شما عزیزان ارائه نماید:

از اینجا شروع کنید

با تماس با کارشناسان متخصص پاردیک می توانید علاوه بر استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان، از مراحل انجام کار و قیمت گذاری پروژه خود مطلع شوید

pardicwin-rehau germany-upvc window and doors


 عایق بندی حداکثری خانه و محل کار شما تا میزان 70 درصد با درب و پنجره های رها آلمان

رها آلمان بزرگترین شرکت پلیمری دنیا و مخترع صنعت دوجداره، پروفیل های uPVC خود را از طریق گروه صنعتی پاردیک به عنوان نماینده تحت لیسانس خود با بهترین کیفیت در ایران ارائه می نامید.

درب و پنجره های تولید شده توسط پنجره پاردیک کاملا مطابق تمامی استاندارد های این برند می باشد.

درب و پنجره های تولید شده از پروفیل های رها آلمان (Rehau) کاهش 22 برابری مشکلات صوتی و بهینه سازی 70 درصدی انرژی را به ارمغان می آورد.

49

کاهش 49 دسی بلی صوتی

73%

73 درصد بهینه سازی انرژی


انواع سری پروفیل های رها آلمان

با انواع سری پروفیل های درب و پنجره دوجداره رها آلمان سری 60 میلیمتری (3چمبر)، سری 70میلیمتری معمولی و لبه دار (5چمبر) و انواع سری پروفیل های کشویی این برند معتبر جهانی بیشتر آشنا شوید.

پاردیک وین نمایندگی رسمی تحت لیسانس رها آلمان در ایران

در ادامه به معرفی انواع سری پروفیل های رها آلمان می پردازیم:


انواع سری پروفیل های رها آلمان در ایران:

برای سهولت در انتخاب هر چه بهتر، انواع سری پروفیل های رها(REHAU)آلمان را به شما معرفی می نماییم:

پاردیک وین نمایندگی رسمی پروفیل ویستابست در ایران تهران-اصفهان- پروفیل رها سری60


پنجره های مدلRehau Euro Design 60

راه حلی مناسب با کیفیت نام تجاری
ساخت 3حفره ای و عمق 60 میلی متری

دمای مناسب با هزینه کم

در هزینه انرژی صرفه جویی کنید نه در پنجره هایتان

انواع سری پروفیل های رها آلمان -پاردیک وین


پنجره های مدلRehau Euro Design 70

عایق حرارتی موثر و عمق ساخت 70 میلی متری

فن آوری حفره ای

U- Value 1.3 w/m2.k

پاردیک وین-نماسنده رسمی درب و پنجره رها آلمان در ایران-پنجره کشویی رها آلمان در ایرران


پنجره های مدلRehau Euro Design slide

جذاب و به آسانی قابل تمیز شدن

کیفیت بالا و ظاهری بی نظیر

عایق بندی  بسیار بالا درقیاس با سایر سیستم های کشویی