پروفیل uPVC وینتک (WINTECH)

پروفیل uPVC وینتک (WINTECH)

پروفیل uPVC وینتک (WINTECH) 280 280 Mojtaba Barahimi

پروفیل uPVC وینتک (WINTECH) برند جهانی

پروفیل WINTECH (وینتک) یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده ی پروفیل uPVC می باشد که تحت لیسانس آدوپن ترکیه در ایران فعالیت دارد. پروفیل  WINTECH (وینتک) از برترین برند های موجود در بین 62 برند uPVC در کشور از لحاظ کیفیت می باشد.

 

تاریخچه کارخانه WINTECH (وینتک) در ایران

اولین کارخانه ی تولیدی پروفیل WINTECH (وینتک) در سال 1389 در ایران تاسیس گردید و سپس این برند تولیدات خود را در سری های مختلف پروفیل از جمله w700  (7سانتی 6 کاناله )  w640  (6سانتی 4 کاناله) و w260 (پروفیل کشویی 11 سانتی مونوریل) ارائه داده است. برندهای اختصاصی پروفیل WINTECH (وینتک) پلاس پن و پلاس تک می باشد که برای پروژه های انبوه سازی بسیار مناسب است.

 

مزایای پروفیل یو پی وی سی  WINTECH (وینتک) چیست ؟

پروفیل uPVC وینتک از جمله پروفیل های مرغوب و با کیفیت موجود در ایران به شمار می رود و دلایل زیادی وجود دارد که این پروفیل مورد اعتماد کارخانه های تولید کننده درب و پنجره از جمله گروه صنعتی پاردیک می باشد. از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-سازگاری پروفیل uPVC وینتک (WINTECH) با شرایط آب و هوایی ایران

درب و پنجره ی WINTECH از لحاظ سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران در بالاترین سطح کیفیت نسبت به برند های دیگر قرار گرفته است. باعث افتخار ماست که توانسته ایم 20 سال رضایت مشتریان خود را در تمامی نقاط میهن عزیزمان به دست آوردیم

 

2- قیمت مناسب محصولات برند WINTECH (وینتک)

قیمت برند وینتک نسبت به برندهای مشابه با توجه به خدمات و کیفیت بالا بسیار مناسب و به صرفه می باشد. قیمت درب و پنجره ی UPVC وینتک در مقایسه با هزینه های بالای انرژی کاملا مقرون به صرفه میباشد از این رو نمایندگی  وین تک در استان اصفهان پذیرای شما مشتریان عزیزمان خواهد بود.

3- عایق بودن پروفیل WINTECH (وینتک) و جلوگیری از اتلاف انرژی

با نزدیک شدن به فصل سرما بهترین پیشنهاد برای جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از درب و پنجره ی دوجداره یو پی وی سی WINTECH  در نمای ساختمان می باشد. این پروفیل با بالاترین سطح کیفیت، از اتلاف حرارت و برودت جلوگیری می نماید.

4- استفاده از مواد تجدید پذیر در پروفیل WINTECH (وینتک)

یکی از مهم ترین مسائلی جهان امروز که توجه بسیاری از کشور ها و فعالان محیط زیست به آن معطوف شده است، استفاده از مواد تجزیه پذیر و قابل بازیافت در صنایع می باشد. از بارزترین ویژگی های برند وینتک به کارگیری از مواد قابل بازیافت و تجزیه پذیر در محصولات تولیدی می باشد.

گروه صنعتی پاردیک نماینده فعال برند WINTECH (وینتک) از حسن انتخاب شما مشتریان عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارد.